شایعه: ممکن است Death Stranding در سال 2019 منتشر شود

death stranding

تاریخ انتشار جدیدترین ساخته‌ی استودیوی "کوجیما پروداکشنز" همانند خود این بازی به صورت یک معما باقی‌مانده است. با وجود اشاره‌ها و شایعه‌های مختلف طی مدت اخیر، هنوز مشخص نیست که این عنوان در چه تاریخی بر روی قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. هرچند به نظر می‌رسد که فروشگاه Best Buy که در کشور کانادا واقع شده است می‌داند چه زمانی بازی‌ جدید کوجیما در دسترس خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بر اساس پستی که یکی از اعضای انجمن Reddit به اشتراک گذاشته است، کارت پیش‌خرید Death Stranding از فروشگاه Best Buy مشخص می‌کند که این عنوان در سال 2019 عرضه می‌شود. البته تاریخ دقیقی برای انتشار مشخص نشده است اما هم‌اکنون می‌توان این عنوان را از وبسایت فروشگاه مذکور به قیمت 80 دلار(کانادا) پیش‌خرید کرد و برچسب تاریخ 31 دسامیر 2019 (10 دی 1398) بر روی آن قرار گرفته است.

هم‌چنین موارد دیگری نیز وجود دارند که احتمال عرضه‌ی این بازی در سال 2019 را بالا می‌برند. اخیرا هیدئو کوجیما پستی را به اشتراک گذاشته که ترجمه‌ی آن به این گونه است: "آیا 2019، سال نهنگ است؟". علاوه بر این یکی از صداپیشه‌های معروف صنعت گیم آقای "تروی بیکر" عکسی از خود مربوط به چالش 10 سال را منتشر کرده است. در این عکس با عنوان "2009 در برابر 2019" تروی بیکر تصویر شخصیتی که در بازی Final Fantasy XIII صدا‌پیشگی آن را انجام داده با عکس کارکتر مرموز Death Stranding که موشن کپچر آن را بر عهده داشته، مقایسه کرده است.

death stranding

death stranding

از اخبار مرتبط با Death Stranding می‌توان به احتمال نمایش گیم‌پلی آن برای اعضای استودیوی Remedy Entertainment اشاره کرد که جزئیات را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.