نسخه‌ی اروپایی کالکتور Dark Souls Trilogy فوق‌العاده به نظر می‌رسد

dark souls

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، کمپانی Bandai Namco اعلام کرده است که دوست داران این فرنچایز از تاریخ 31 مِی(جمعه 10 خرداد) قادر به خرید Dark Souls Trilogy Collector’s Edition می‌باشند. تنها 2000 عدد از این کالکشن منتشر و تنها برای منطقه‌ی اروپا در دسترس خواهد بود. این کالکشن که 450 یورو قیمت‌گزاری شده شامل محتویات زیر است:

Dark Souls Remastered و محتوای الحاقی آن Artorias of the Abyss

Dark Souls II: Scholar of The First Sin همراه با 3 محتوای الحاقی آن ( Crown of the Ivory King و Crown of the Old Iron King و Crown of the lvory king)

Dark Souls III: The Fire Fades و 2 محتوای الحاقی آن (Ashes of Ariandel، The Rigned City)

مجسمه‌ای با کیفیت و 34 سانتی‌متری که به صورت دستی رنگ آمیزی شده و یک شوالیه‌ را در کنار بون‌فایر نشان می‌دهد.

موسیقی‌های 3 نسخه‌ی اصلی و تمام dlc ها که شامل 110 قطعه و در قالب 6 دیسک منتشر می‌شوند. این قطعات موسیقی توسط "موتوی ساکابارا" و "یوکا کیتامورا" ساخته شده و گوش دادن به تمام آن ها بیش از 6 ساعت طول خواهد کشید.

کتاب فشرده‌ی 460 صفحه‌ای که شامل نقشه‌ای مصور با لوکیشن NPC ها و Boss ها، دانشنامه‌ی آیتم‌ها، توضیحاتی درباره‌ی دشمنان و باس‌های بازی و نسخه‌ی خطی دیالوگ‌های شخصیت‌ها می‌باشد. در زیر می‌توانید تصویر این کالکشن را مشاهده کنید.

dark souls

هم‌چنین در گذشته کالکشنی مخصوص ژاپن معرفی شده بود و قیمت آن 330 یورو است که در زیر می‌توانید تصویر آن را نیز مشاهده کنید.

dark souls

سری بازی Dark Souls یکی از تاثیرگزارترین فرنچایزهای تاریخ صنعت گیم می‌باشد و بازی‌های فراوانی با الهام از این سری بازی توسعه یافته‌اند. این فرنچایز توسط استودیوی خوش‌نام و محبوب From Software ساخته شد. جدیدترین بازی این استودیو Sekiro Shadows die twice نام دارد که در تاریخ 2 فروردین در دسترس قرار خواهد گرفت. اخیرا مدیر بخش ارتباطات FromSoftware، "یاسوهیرو کیتائو" درباره‌ی تفاوت‌های این بازی با Dark Souls صحبت کرده که می‌توانبد در اینجا مطالعه کنید.

نسخه‌ی استاندارد Dark Souls Trilogy در تاریخ 1 مارچ(جمعه 10 اسفند) منتشر خواهد شد.