اظهارنظر کارگردان The Last Of Us Part 2 درباره‌ی انتخاب کارگردان جدید فیلم Uncharted

uncharted

نایب ريیس استودیوی موفق و محبوب Naughty Dog در توییتی به تحسین "دن ترکتنبرگ" پرداخت. اخیرا طی گزارشی در پردیس‌گیم اعلام کردیم که آقای "دن ترکتنبرگ" پس از اینکه "شان لوی" از پروژه‌ی ساخت فیلم آنچارتد کناره‌گیری کرد، کارگردانی آن را بر عهده گرفت که شما خبر مربوط به آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. حال "نیل دراکمن" که سابقه‌ی ساخت بازی The Last Of Us و آنچارتد 4 را به همراه "بروس استرلی" در کارنامه دارد پستی را در حمایت از این کارگردان منتشر کرده است که ترجمه‌ی آن را در زیر می‌توانید بخوانید:

"من طرفدار دن هستم و بسیار درباره‌ی فیلمی که قرار است درباره‌ی نیتن دریک بسازد هیجان زده می‌باشم"

در گذشته وقتی فیلم‌نامه‌نویس قبلی این پروژه یعنی "جو کارناهن" ادعا کرده بود که Naughty Dog از ساخت این فیلم حمایت می‌کند و پشتیبان آن است، نیل دراکمن طی تويیتی ابراز نارضایتی کرده و اعلام کرد که حتی از ساخته شدن آن بی خبر بوده است. متن ترجمه شده‌ی آن توییت به این گونه بود:

" اخیرا نویسنده‌ی فیلم آنچارتد ادعا کرده است که حمایت استودیو را از پروژه دارد اما ما هیچ چیزی از این فیلم نمی‌دانیم و امیدوارم او از گفتن این جمله دست بردارد". حال به نظر می‌رسد که نیل از تصمیم Sony Pictures راضی است و نظر قبلی خود را تغییر داده است.

فیلم Uncharted قرار است امسال وارد مرحله‌ی تولید شود و"تام هالند" به جای نیتن دریک جوان ایفای نقش خواهد کرد. Uncharted از موفق‌ترین فرنچایز‌های صنعت گیم می‌باشد و اخیرا طی شایعه‌ای Sony در حال ساخت نسخه‌ی جدید آن می‌باشد که خبر مربوط به آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.