تاریخ انتشار جدیدترین بسته الحاقی Shadow of the Tomb Raider مشخص شد

Shadow of the Tomb Raider

به گزارش پردیس گیم، با معرفی این بسته الحاقی به نظر می‌رسد که ماجراجویی‌های Lara Croft تمامی نداشته باشد. اولین بسته الحاقی که برای این بازی منتشر شد، The Pillar نام داشت که در آن Lara Croft در ماجراجویی جدید خود به دنبال Shield of the Age-Maker بود. همچنین بسته الحاقی بعدی بازی با نام The Forge، که دومین بسته الحاقی بود و سال گذشته میلادی منتشر شد به بازی محتویات و آیتم‌های جدیدی را اضافه می‌کرد.

حال بر طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی قرار است که ماجراجویی‌‌های Lara Croft ادامه داشته باشد و این بازی بزودی میزبان بسته الحاقی جدیدی خواهد بود. این بسته الحاقی که سومین بسته الحاقی این بازی خواهد بود، The Nightmare نام دارد که قرار است Lara Croft در این بسته الحاقی با دشمنان قدیمی و دوستانی که آن‌ها را در گذشته دست داده است، روبه‌رو شود. همچنین قرار است این بسته الحاقی در دوم بهمن ماه در دسترس همگان قرار گیرد.

Lara Croft در این بسته الحاقی وارد یک Challenge Tomb می‌شود تا یک سلاح قدرتمند و مخفی را پیدا کند. در این مقبره وی با دشمنانی روبه‌رو می‌شود که شباهت زیادی با افرادی دارد که آن‌ها را از قبل می‌شناسد، اما در واقع دشمنان وی افراد دیگری هستند و همان شخصیت‌ها نیستند. در تصویری که منتشر شده شاهد این هستیم که محدوده بازی در عمارت بزرگی باشد که احتمالاً عمارت خاندان Croft باشد به خصوص که این بسته الحاقی به گذشته Lara مربوط می‌شود.

در تصویر منتشر شده شاهد قبر‌ها و مزارهایی هستیم از این رو به نظر می‌رسد که این بسته الحاقی حس و حال ترسناکی را خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی توییتر Tomb Raider، این بسته الحاقی برای کاربرانی که سیزن‌پس بازی Shadow of the Tomb Raider را خریداری کرده‌اند به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود. البته قیمت این بسته الحاقی به صورت جداگانه اعلام نشده است. در این بسته الحاقی ست جدیدی با نام Fear Incarnate نیز وجود خواهد داشت.

این بازی در نقد و بررسی که پردیس‌گیم انجام داده نمره 7 را به دست آورده است.

Shadow of the Tomb Raider برای PS4 و PC و Xbox One در دسترس است.

در پایان لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.