رده‌بندی سنی بازی Days Gone اعلام شد

days gone

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی Days Gone شاهد منتشر شدن آخرین جزيیات و اطلاعات از این عنوان هستیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل ازComicbook، صفحه‌ی رسمی بازی Days Gone در وبسایت پلی‌استیشن رده بندی سنی ESRB را همراه با عکس های مختلف، تریلرها و توضیحاتی درباره‌ی بازی لیست کرده است.

مطابق با اطلاعات صفحه‌ی بازی، ESRB که سازمانی برای رده‌بندی سنی بازی ها می‌باشد درجه‌ی "M" را برای Days Gone در نظر گرفته و به این معنی است که بازی برای افرادی که کمتر از 17 سال سن دارند مناسب نمی‌باشد. البته با توجه به تریلرهای این بازی چیز دیگری انتظار نمیرفت. بر اساس توضیحات این سازمان بازی Days Gone دارای عناصری مانند نشان دادن خون و خونریزی، مصرف مواد مخدر، خشونت شدید، موارد جنسی و الفاظ رکیک می‌باشد. صفحه‌ی رسمی ESRB هنوز درجه‌ی سنی Days Gone را در وبسایت رسمی خود لیست نکرده و به همین دلیل اطلاعات بیشتری درباره‌ی داستان و گیم‌پلی فاش نشده است. با این وجود موارد ذکر‌ شده منطقی به نظر می‌رسد زیرا ساخته‌ی استودیوی Sony Bend بر روی تلاش انسان‌ها برای زنده‌ماندن در دنیایی پساآخرالزمانی تمرکز می‌کند.

از اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به رونمایی از باکس‌آرت رسمی بازی اشاره کرد که خبر مربوط به آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید و هم‌چنین طبق اعلان "جان گاروین" داستان در بازی DAYS GONE نقش پررنگی دارد. بازی Days Gone در تاریخ 26 آپریل( جمعه 6 اردیبهشت) به صورت انحصاری و توسط سونی یر روی Ps4 منتشر می شود.