بخش “بتل رویال” عنوان Call of Duty: Black Ops 4 را می‌توانید به مدت محدودی به صورت رایگان تجربه کنید

بخش "بتل رویال" عنوان Call of Duty: Black Ops 4 را می‌توانید به مدت محدودی به صورت رایگان تجربه کنید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، شرکت Activision و استودیوی Treyarch اعلام کرده‌اند که بازیکنان قادر خواهند بود که بخش "بتل رویال" عنوان Call of Duty: Black Ops 4 را از تاریخ 27 دی تا 4 بهمن به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

"دوستان خود را بیاورید….

بخش "بتل رویال" (Blackout Free Trial) بازی Black Ops 4 را می‌توانید از تاریخ 27 دی تا 4 بهمن به صورت رایگان بر روی Xbox One ،PS4 و PC تجربه کنید."

در بخش Blackout بازیکنان در مکان‌های محلی سری Black Ops مشغول به مبارزه توسط شخصیت مورد علاقه خود می‌شوند. بازیکنان در توسط چتر نجات خود به مکانی در نقشه فرود می‌آیند تا توسط انواع مهمات و وسایل نقلیه به مبارزه پرداخته تا تنها بازمانده نبرد شوند.

بخش Blackout برای نبرد با عناوین فوق موفق بتل رویال Fortnite و PUBG پا به عرصه این بخش گذاشت و توانست موفقیت بزرگی را کسب کند. بازی‌های زیادی هستند که دارای بخش بتل رویال می‌باشند، اما Call of Duty: Black Ops 4 یک عنوان AAA است که از این بخش بهره می‌برد و توانسته عده زیادی از بازیکنان سرتاسر جهان را مجذوب خود کند.

به هر حال Activison و Treyarch این فرصت را به بازیکنان داده‌اند تا بخش بتل رویال Black Ops 4 به صورت رایگان برای مدتی محدود تجربه کنند تا ببییند که آیا این قسمت از بازی به دل آن‌ها می‌نشیند یا نه.

Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون برای Xbox One ،PS4 و PC در دسترس می‌باشد.