گیم‌پلی جدید بازی Onimusha: Warlords Remaster + ویدئوی مقایسه نسخه PS2 با نسخه‌ی Xbox One X

Onimusha Warlords

امروز بازی Onimusha: Warlords Warlords منتشر شده است که به همین دلیل شرکت Capcom نمایشی جدید از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشته است تا تغییرات آن نسبت به نسخه‌ی اصلی را نشان دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameinformer، بهبودهایی در این نسخه اعمال شده‌اند. رزولوشن بازی افزایش یافته (بازی بر روی کیفیت 1080p اجرا می‌شود) و به همین دلیل تصاویر واضح‌تر به نظر می‌رسند، موسیقی‌های بازی ارتقاء یافته، شما می‌توانید از آنالوگ‌ها برای حرکت دادن کارکتر استفاده کنید و هم‌چنین طراحی شیاطین بهتر شده است. به غیر از این موارد، بهبود دیگری مشاهده نمی‌شود و در بقیه‌ی جوانب بازی همانند نسخه‌ی نسل ششمی خود به نظر می‌رسد.

در این ویديو شما می‌توانید 14 دقیقه از گیم‌پلی Onimusha Warlords Remaster را تماشا کنید.

دانلود یا کیفیت HD – دانلود یا کیفیت SD

در دومین ویديو نیز مقایسه‌ای بین نسخه‌ی اصلی و نسخه‌ی ارتقا‌یافته انجام گرفته که می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نسخه‌ی اصلی Onimusha: Warlords که در سال 2001 و بر روی کنسول Ps2 ساخته شد، شما را در نقش یک سامورایی به نام Samanosuke و دوست او Kaede قرار می‌دهد تا در کنار هم در برابر نیروهای شیطانی جنگیده و شاهزاده Yuki را نجات دهند. المان‌های مشابهی مانند زاویه دوربین ثابت و حل معماها بین این سری بازی و دیگر فرنچایز شناخته شده ی Capcom یعنی Resident Evil وجود دارد. بازی Onimusha:‌ Warlords هم‌اکنون بر روی Pc، Ps4 و Xbox one در دسترس است. از اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به سیستم مورد نیاز ONIMUSHA: WARLORDS برای PC مشخص شد اشاره کرد.