گزارش؛ جهان باز Cyberpunk 2077 دست ساز خواهد بود؛ تمام اتفاقات بازی در Night City روی می‌دهد

CyberPunk 2077

Cyberpunk 2077 قرار است دنیایی به شدت گسترده و پر جزئیات داشته باشد و با توجه به بیانیه‌ای که به تازگی توسط یکی از اعضای تیم منتشر شده، به نظر توسعه دهنده‌ی آن یعنی CD Projekt Red مصمم است تا کیفیت کار را بالا نگه دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، حین مصاحبه با مجله فرانسوی Jeux Act، انیماتور ارشد سینماتیک Cyberpunk 2077 آقای Maciej Pietras عنوان کرد که تمام Cyberpunk 2077 به شکلی دستی ساخته می‌شود و هیچ یک از عناصر آن به صورت تصادفی ساخته‌ی کامپیوتر نخواهد بود.

"اندازه گرفتن سایز جهان بازی Cyberpunk 2077 سخت است. در مقایسه با The Witcher 3، بگذارید بگوئیم که از لحاظ طول و پهنا بسیار وسیع بود. دنیای بازی از مناظر طبیعی بزرگی تشکیل میشد. رفتن از نقطه الف به ب زمان زیادی می‌برد، چون سوار بر اسب بودید ولی دلیل دیگر این بود که بازی از نظر افقی گسترده ساخته شده بود. دنیای Cyberpunk 2077 تمرکز زیادی روی جهان عمودی دارد، ساختمان‌ها همه‌جا هستند و به خاطر همین، برای ما سخت است که مقایسه‌ای از نظر متراژ ارائه دهیم. در دمو، دیدید که شخصیت اصلی در آپارتمان خود بیدار می‌شود، از پنجره بیرون را نگاه می‌کند و دنیای زنده‌ای را می‌بیند. برای خارج شدن، از آسانسور استفاده می‌کند و میتوانید ببیند که ساختمان چندین طبقه‌ی مجزا دارد. بازی به شما اجازه می‌دهد وارد ساختمان‌های زیادی شوید و بفهمید که همه‌چیز به شکل دستی ساخته شده چون باور داریم کیفیت ابتدا از طریق ساخت دستی به دست می‌آید، هیچ چیزی در این جهان به صورت پیش‌فرض توسط کامپیوتر تولید نشده. با تشکر از همین حالت عمودی و عمق داشتن، Night City مکانی عظیم برای گشت و گذار خواهد بود."

همچنین حین صحبت درمورد مکان‌های بازی، Maciej Pietras تأیید کرد که تمام اتفاقات بازی در Night City جریان دارد و اینکه حیوانات بازی بسیار محدود خواهند بود.

"تمام بازی در Night City جریان خواهد داشت. یک کلانشهر بزرگ که میتوانید در آن به گشت و گذار بپردازید. در رابطه با حیوانات، به گربه‌ها و سگ‌ها بر می‌خورید ولی همه موجودات زنده بازی شامل همین‌ها می‌شوند."

درحال حاضر هنوز تاریخی برای عرضه‌ی Cyberpunk 2077 مشخص نشده.