شایعه: اولین‌ طرح‌های هنری بازی جدید Batman منتشر شدند

حدود چهار سال از عرضه‌ی عنوان Batman Arkham Knight می‌گذرد، عنوانی که قرار بود آخرین نسخه از سه گانه‌ی سری خود باشد. از آن زمان بسیاری از طرفداران، منتظر بازی جدیدی با محوریت این سری کمیک بوکی هستند و شایعات زیادی مبنی بر ساخت یک بازی بتمن جدید توسط توسعه دهندگان عنوان Batman Arkham Origins یعنی استودیوی Warner Bros Montreal در فضای اینترنت پخش شده است. طبق شایعات این بازی Batman Court of Owls نام دارد و احتمالا اولین تصاویر هنری مرتبط با آن توسط فردی منتشر شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم، مدتی پیش هنرمندی با نام ادی مندوزا (Eddie Mendoza) تصاویر هنری‌ای از شخصیت بتمن و Court of Owls منتشر کرده است که به بازی Batman Court of Owls نسبت داده می‌شوند. شاید فکر کنید که این فرد احتمالا برای تفریح و سرگرمی این تصاویر را طراحی کرده، اما طبق گزارش‌ها و تحقیقاتی که انجام شده، مندوزا در گذشته برای شرکت Warner Bros کار می‌کرده است. آیا این تصاویر واقعا با آن بازی مرتبط هستند؟

شما در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید: <برای مشاهده در اندازه‌ی واقعی، بر روی تصویر کلیک کنید>

مندوزا علاوه بر Warner Bros سابقه‌ی کار در شرکت‌های دیگر بازی سازی همچون Epic Games و Firaxis را هم دارد و این تصاویر را از طریق وب سایت ArtStation به اشتراک گذاشته است. با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر، احتمال اینکه واقعا این تصاویر مربوط به بازی نام برده باشند، وجود دارد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم علاقه به تجربه‌ی یک بازی جدید از بتمن دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.