کارگردان جدید فیلم Uncharted معرفی شد

uncharted

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، پس از کش و قوس‌های فراوان طبق بیانیه‌ی کمپانی فیلم‌سازی Sony Pictures آقای "دن ترکتنبرگ" که ساخت فیلم ترسناک 10Cloverfield Lane را در کارنامه دارد پس از کناره‌گیری "شان لوی"، کارگردان جدید قیلم Uncharted می‌باشد.

طبق اخبار قبلی، "تام هالند" ستاره‌ی جوان هالیوود که نقش پیتر پارکر را در فیلم های Spider-Man: Homecoming و Avengers: Infinity War ایفا کرده‌است برای بازی در نقش نیتن دریک جوان انتخاب شده است و هم‌چنین دوست و همراه او ویکتور سالیوان نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. برای اکران این پروژه تاریخی اعلام نشده است اما Sony امیدوار است که امسال آن را وارد مرحله‌ی تولید کند.

پروژه‌ی آنچارتد چندین بار دچار تغییر در بخش های مختلف شده است به عنوان مثال در ابتدا قرار بود "مارک والبرگ" در نقش نیتن دریک بازی کند اما جدیدترین نویسندگان این پروژه ( جانتن رزنبرگ و مارک واکر ) تام هالند را برای نقش اول انتخاب کردند. تاکنون فیلم هایی از سری بازی‌هایی مثل Hitman، Assassins Creed، Prince Of Persia، Tekken، Tomb Raider و Mortal Kombat ساخته شده‌اند اما هیچکدام به موفقیتی چه تجاری و چه هنری دست پیدا نکردند

اولین نسخه از فرنچایز اکشن/ماجراجویی Uncharted در سال 2007 توسط Naughty Dog به صورت انحصاری برای Ps3 منتشر شد و پس از آن 3 نسخه‌ی اصلی و 2 نسخه‌ی فرعی برای کنسول‌های سونی ساخته شده‌اند که همگی به موفقیت رسیدند تا جایی که Uncharted 2 به عنوان برترین بازی سال 2009 انتخاب شد و Uncharted 4 نیز بیشترین تعداد جوایز منابع رسمی و بازیکنان را در سال 2016 کسب کرد. از خالق این فرنچایز نیز قرار است طی مراسمی تقدیر شود که شما می‌توانید خبر آن را در امی هنیگ در مراسم GDC 2019 جایزه "یک عمر دستاورد" را دریافت خواهد کرد مطالعه کنید.