بیش از یک میلیون نفر دموی قابل بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده‌اند

بیش از یک میلیون نفر دموی قابل بازی Resident Evil 2 را تجربه کرده‌اند

شکی نیست که طرفداران سری Resident Evil در سراسر جهان برای تجربه عنوان Resident Evil 2 هیجان‌زده هستند. اخیرا دمویی از این بازی منتشر شد که به طرفداران اجازه می‌داد بخش کوتاهی از آنرا را تجربه کنند، حال شرکت Capcom اعلام کرده که تاکنون بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه و 28 درصد این تعداد نیز آنرا به سرانجام رسانده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، بازیکنان 30 دقیقه فرصت دارند تا این دمو را تمام کنند و پس از گذشت این زمان، به طور خودکار از بازی خارج می‌شوند، با این محدودیت منطقی است که همه نتوانند از ابتدا تا انتهای این دمو را تجربه کنند. البته، بازیکنان نسخه PC با دستکاری دمو توانسته‌اند راهی برای حذف محدودیت زمانی آن پیدا کنند و می‌توانند پس از گذشت 30 دقیقه نیز به تجربه آن ادامه دهند. همچنین طرفداران مشتاق بازی نیز با بررسی این دموی قابل بازی به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده‌اند.

در زمان عرضه Resident Evil 2 بازیکنان از طریق وبسایت رسمی آن می‌توانند از جزئیات عملکرد خود در بازی آگاه شده و عملکرد خود را با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مقایسه کنند.

Resident Evil 2 ترکیبی شگفت‌انگیز از عناصر عناوین قدیمی سری و ویژگی‌های نسخه‌های جدید مانند Resident Evil VII: Biohazard است. این بازی برای عرضه در تاریخ 25 ژانویه (جمعه، ۵ بهمن ۱۳۹۷) بر روی PS4 ،Xbox One و PC برنامه‌ریزی شده.