تاریخ پخش اولین قسمت فصل هشتم Game of Thrones رسماً اعلام شد

Game of Thrones

آخرین فصل از سریال محبوب Game of Thrones بالاخره تاریخ انتشار دریافت کرد…

شبکه‌ی HBO اعلام کرد این سریال بسیار پُربیننده فصل هشتم و آخرین فصل خود را 25 فروردین 98 (سه ماه و یک روز دیگر ) روی آنتن خواهد برد. این بیانیه طی ویدئویی درست پیش از شروع اولین قسمت فصل سوم True Detective در یکشنبه منتشر شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از variety، این تیزر شامل سکانس‌هایی از آرامگاه زیرزمینی Winterfell با حضور سانسا استارک (Sansa Stark)، آریا استارک (Arya Stark) و جان اسنو (Jon Snow) درحالی که به مجسمه‌های خود خیره شده‌اند و یخ به داخل تونل راه پیدا می‌کند می‌شود.

به جز اینکه قرار است با فصلی شش قسمتی طرف باشیم اطلاعات زیادی درمورد آخرین فصل Game of Thrones در اختیار نداریم. و اگرچه این سریال محبوب رو به اتمام است، HBO چندین پروژه‌ی در دست توسعه دارد که مربوط به دنیای Game of Thrones می‌شوند. این شبکه‌ی کابلی پیش‌تر قسمت pilot پروژه‌ای که توسط جین گلدمن (Jane Goldman) نوشته شده را برای تولید سفارش داده.

برنامه‌ی گلدمن در هزاران سال قبل از رویدادهای Game of Thrones روایت می‌شود و ماجراهای رسیدن دنیا از دوران طلایی قهرمانان خود به ساعات تاریک کنونی را نمایش می‌دهد. و فقط یک چیز قطعی است؛ از رازهای خوفناک تاریخ وستروس (Westeros) گرفته تا ریشه‌ی حقیقی وایت واکرها (white walkers)، رموز شرقی سرزمین تا استارک‌های افسانه‌ای… داستانی که فکر می‌کنیم میدانیم نخواهند بود.

همچنین به تازگی بازیگران اصلی قسمت pilot سریال گلدمن مشخص شدند که نایومی واتس (Naomi Watts) شخصیت محوری آن است. سایر بازیگران شامل جاش وایت‌هوس (Josh Whitehouse) و نایومی اکی (Naomi Ackie) می‌شوند و کارگردانی آن بر عهده‌ی جیمی کمپبل بور. اِس‌جی کلارکسون (Jamie Campbell Bower. SJ Clarkson) خواهد بود.

در آخر میتوانید تیزر را مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه