گزارش: آگهی استخدامی تیم سازنده Dragon Age 4 برای توسعه بخش مولتی‌پلیر

Dragon_age_inquisition

عنوان Dragon Age Inquisition که سومین بازی این سری محسوب می‌شود، برای اولین بار حالت چند نفره را به این بازی‌ها اضافه کرد و اگرچه این بخش مورد پسند همه قرار نگرفت، توانست جنگ‌های بین ساحره‌ها و تمپلارها را در جهان Thedas torn asunder با زیبایی به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد که Dragon Age 4 بخواهد همین مسیر را ادامه دهد، BioWare اخیراً برای نسخه‌ی بعدی این سری جادویی به دنبال توسعه دهندگانی است که در بخش چند نفره تجربه دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، آخرین آگهی شغلی برای این بازی جدید به شدت مورد انتظار درخواست یک کارگردان فنی را نشان می‌دهد و سرنخ‌هایی در آن وجود دارد که به وسیله آن میتوانیم دریابیم چه چیزهایی باید از این عنوان انتظار داشته باشیم. متن آگهی را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

"کارگردان فنی این سری یکی از برجسته‌ترین مهندسان در تیم بازی محسوب می‌شود و عضوی کلیدی در رهبری سری Dragon Age است. در نهایت مسئولیت این را دارد تا از رضایت بازیکنان ما اطمینان حاصل کند، وی باید گروه مهندسی را بسازد و هدایت کند، برنامه‌ی فنی بازی را بسازد و آن را اجرا کند و روند توسعه را تعریف کرده و هدایت نماید. آن‌ها با گروه‌های تکنولوزی مرکزی و سایر تیم‌های بازی همکاری می‌کنند تا استراتژی فنی را هماهنگ کنند و بهترین نتایج برای BioWare و EA را به دست آورند."

همانطور که در قسمت موارد مورد نیاز این لیست شغلی آمده، BioWare دنبال فردی است که دارای "تجربه در توسعه‌ی عناوین مولتی‌پلیر" باشد. همچنین آن‌ها به دنبال کسی هستند که تجربه‌ی بسیاری در ارسال تعداد زیادی از بازی‌ها که همین ویژگی را دارند داشته باشد تا مطمئن شوند کیفیتی را به دست می‌آوردند که طرفداران بخش چند نفره‌ی Inquisition بتوانند از آن لذت ببرند.

هنوز به جز نظریه‌های هواداران و تیزری کوتاه در انتهای سال گذشته، چیز زیادی درمورد این بازی جدید نمیدانیم ولی همین هم میتواند برای خیلی از بازیکنان دلگرم کننده باشد.