Bioware: دسترسی به دموی بازی حق هر گیمر است

به گزارش پردیس گیم و نقل WccftechT، دموی عنوان Anthem دو هفته آینده برای کاربران VIP (کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند و اعضای EA-Access) و سه هفته دیگر برای عموم و برروی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود.

تهیه‌کننده ارشد Bioware، آقای Michael Gamble،‌ دلیل عرضه این دمو برای همه را بر روی توئیتر توضیح داد. گفته‌ی وی در توئیتر بدین شرح است:‌

"عده‌ای از من سوال کردند که چرا دموی Anthem را برای همه در دسترس قرار خواهیم داد. جواب من این است که پول به سختی بدست می‌‌آید و برای بدست آوردن بازی این پول را باید خرج کنید. پس شما حق دارید قبل از خرید بازی آن را تست کنید. تریلرهای منتشر شده از بازی هیجان انگیز بودند و من فکر می‌کنم تجربه این عنوان لذت‌بخش خواهد بود."

نکته جالب توجه بعد از انتشار این توئیت این است که یکی از کاربران جوابی جالب به آن داد و گفت ساخت دمو اصلا کار مشکلی نیست. که البته "Gamble" به وی پاسخ خوبی داد و اشاره کرد که برای آماده کردن این دمو زحمات فراوانی کشیده شده است و اگر فرصتی بیابد در این باره توضیحاتی خواهد داد.

تهیه‌کننده این عنوان به طور مرتب درباره Anthem اطلاعاتی را در توئیتر منتشر می‌کند و طبق آخرین توئیت وی بازی دارای یک شبکه اجتماعی نیز خواهد بود که کاربران می‌توانند در آن همدیگر را پیدا کنند و دستاوردها و شخصی‌سازی‌های خود را به اشتراک بگذارند.این خبر می‌توانند خوشحال کننده باشد زیر Bioware طیف گسترده‌ای از شخصی‌سازی‌های بازی را در نمایش‌های قبلی نشان داد، اما بدون شبکه‌ای برای به نمایش گذاشتن این شخصی‌سازی‌ها عملا این کار بیهوده بود.

Anthem در 3 اسفند 1397 بر‌روی PC, Xbox One و Ps4 منتشر خواهد شد.