استودیوی Ready At Down به دنبال استخدام نیرو برای فرنچایزی جدید است

the order 1886

توسعه‌ دهنده‌ی بازی انحصاری The Order 1886 برای ساخت بازی AAA جدیدی آماده‌ می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Spot، بنابر بیانیه‌ی منتشر شده در توییترِ این استودیو، این شرکت به دنبال افرادی برای موقغیت های متنوعی مانند طراحی، مهندسی و برنامه‌ریزی است. صفحه‌‌ی ready at down برای این موقعیت‌های شغلی 2 پروژه‌ی جدا از هم را لیست کرده است. اولی برای ادامه‌ی پشتیبانی از lone echo بخاطر ادامه‌ی شراکتش با Oculus Rift و " یک بازی اکشن سوم شخص کنسولی جدید که بر پایه‌ی ip ارجینال و جدیدی می‌باشد."

واکنش‌ها به این توییت به گونه‌ای است که طرفداران امیدوار هستند که دنباله‌ی The Order 1886 ساخته شود اما عبارت " ip جدید " بر خلاف این خواسته‌ی طرفدارن است.

بازی The Order 1886 با وجود گرافیک فوق‌العاده و طراحی بصری عالی شهر لندن و سیستم شوتینگ لذت‌‌بخش نتوانست آن طور که باید موفق عمل کند و بخاطر هوش مصنوعی بسیار ضعیف، عدم تعادل لازم بین میزان گیم پلی و کات سین‌ها و سیستم مخفی کاری سطحی و ساده نمرات ضعیفی در مقایسه با دیگر عناوین AAA سونی در نسل هشتم دریافت کرد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در پیمان نجیب زادگان بخوانید.