گزارش: آیا صدا‌پیشه سم فیشر به بازی جدید Splinter Cell اشاره می‌کند؟

هر چه جلو می‌رویم شایعات بیشتری در رابطه با بازی جدید سری Splinter Cell منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد به رونمایی از نسخه جدید این سری محبوب نزدیک شده‌ایم. این‌بار پست جدیدی از سوی صداگذار سم فیشر(البته دوبله ایتالیایی)، "لوکاس وارد"، شایعاتی را به دنبال خود راه انداخته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این صداپیشه چندی پیش کاور صفحه فیس‌بوک خود را تغییر داد که نشانی از سری Splinter Cell در خود دارد. انتظار داریم یک رونمایی احتمالی به زودی رخ دهد. اگرچه ممکن است این تغییر کاور فیس‌بوک تنها به دلیل علاقه این صداپیشه به سری Splinter Cell باشد اما با وجود گزارشات قبلی و صحبت‌های میان طرفداران بعید به نظر می‌رسد ارتباطی با رونمایی بازی جدید از سری Splinter Cell نداشته باشد.

يکي از مدیران ارشد Ubisoft یعنی سرژ هاسووت در مصاحبه با Game Informer در اين رابطه گفت:

"من Splinter Cell را دوست دارم. Prince of Persia را هم دوست دارم. در حال حاضر نمي‌توانم وارد جزئيات شوم اما اين را مي‌توانم بگويم که فعالانه به دنبال منابع هستيم. مسئله اراده ما نیست، مسئله اين است که چطور اینکار را انجام دهیم.

توسعه و تولید یک Splinter Cell با توجه به منابع،امکانات و استودیوهای جدید باز شده توسط Ubisoft کاملاََ قابل انجام و مورد انتظار است. صحبت‌های هاسووت کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، شاید مشکلات دیگری در این میان وجود دارد که سری Splinter Cell یا Prince of Persia را در جمع بازی‌های سالانه شرکت نمی‌بینیم.

مدیر ارشد Ubisoft آقای ایو گیمو نیز سال گذشته در اظهار نظری مشابه در مورد بازگشت Splinter Cell گفته بود:

"ما طرح‌ها و پیشنهادات زیادی را در مورد این برند دریافت کرده‌ایم و قطعا به آنها خواهیم پرداخت. فکر می‌کنم در آینده بتوانید چیزی را ببینید، اما باید برای آن منتظر بمانید."

گیمو پس از E3 2018 نیز در مصاحبه با اجرا کننده رویداد VGA جف کیلی در مورد غیبت Splinter Cell گفت:

"خوب ما در درجه اول عاشق این برند هستیم. با همه وجود به دنبال این هستیم که زمانی با این سری را بازگردیم اما امروز نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم."

جید ریموند، سازنده Splinter Cell Blacklist، در صحبت‌هایش اعلام کرده بود، قبل از ترک شرکت Ubisoft بر روی یک طراحی مفهومی جدید از سری Splinter Cell کار می‌کرده است اگرچه در حال حاضر به دلیل جدایی از آن شرکت توانایی به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر را ندارد. احتمال این که پروژه ناتمام ریموند همچنان در دست ساخت باشد و یا به طور مستقیم از آن استفاده شود بسیار کم است اما شاید تیم جدید توسعه دهنده برخی از المان‌ها و ایده‌های قبلی را بازسازی کند و ماجراجویی بعدی سم فیشر را برای ما به ارمغان بیاورد.

ما در مورد Splinter Cell اطلاعات زیادی در دست نداریم و آخرین بازی از این سری Blacklist بود که چند سال پیش منتشر شد اگرچه ماموریت جدیدی به Ghost Recon Wildlands آمد و سم فیشر با صدای "مایکل آیرون‌ساید" در آن حضور داشت. امیدواریم در سال 2019 شاهد بازگشت سری جذاب Splinter Cell باشیم.

در حال حاضر طرفداران بسیاری منتظر بازگشت این سری هستند، شاید حتی یک بازسازی از نسخه‌های قبلی بتواند کمی عطش طرفداران را برطرف کند اما بازی جدید از این سری رویایی و جذاب می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟