ساخت بازی برای کنسول Mad Box بسیار ساده خواهد بود

استودیوی Slighty Mad، سازنده بازی Project Cars و توسعه دهنده کنسول جدیدی که فعلا با نام Mad Box شناخته می شود، با معرفی این کنسولی جدید گیمرها را در سرتاسر جهان غافلگیر کرد. به گزارش پردیس گیم و نقل قول از wccftech، این کنسول قرار است تا سه سال آینده وارد بازار شود. همچنین مدیرعامل این استودیو ،"Lan Bell" اخیرا درباره‌ی آسان بودن ساخت بازی بر روی این کنسول صحبت‌‌هایی کرده است.

به گفته وی،‌ توسعه‌دهندگان هیچ مشکلی برای ساخت بازی بر روی این کنسول نخواهند داشت زیرا کار با کیت توسعه دهنده آن بسیار آسان خواهد بود. همجنین شرکت توسعه دهنده‌ این کنسول تکنولوژی رایگان Cross platform بر روی این کنسول قرار خواهد داد که می‌توان با آن به راحتی برای PC و کنسول‌های دیگر بازی ساخت. نقل "Lan Bell" بدین شرح است:‌

"هیچ دشواری با این کنسول نخواهید داشت‌! با تکنولوژی رایگان Cross-platform ما، توسعه بازی برای Pc و دیگر کنسول‌‌ها بسیار آسان خواهد بود."

درباره امنیت این کنسول نیز از وی سوالاتی پرسیده شد که طبق‌ گفته‌های صریح او، شرکت این مساله را بسیار جدی خواهد گرفت و امنیت این کنسول در حد کنسول‌های بزرگ بازار خواهد بود.

این کنسول‌ نظر سرمایه‌گذارن به خود را نیز جلب کرده است و طبق گفته های "Lan Bell"، سه گروه بزرگ تجاری مایل به همکاری به آنان هستند. البته در حال حاضر تصمیمی در این صورت نگرفته اند و در حال مذاکره می باشند.نقل قول وی در این باره به شرح زیر است:‌

"در ها برای مذاکره با تمام سرمایه‌گذاران جدی باز است. اما اکنون با 3 گروه تجاری بزرگ در حال مذاکره هستیم."

این کنسول قرار است سه سال دیگر به بازار عرضه گردد و طبق وعده‌های داده شده قرار است قوی‌ترین کنسولی باشد که تا به حال ساخته شده و هدف آن پردازش بازی‌ها در رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 ‌است.