کارگردان God of War از ایده‌ی خود برای DLC این بازی می‌گوید

کارگردان God of War از ایده‌ی خود برای DLC این بازی می‌گوید

عنوان God of War یکی از عناوین سال 2018 می‌باشد که با تحسین بسیار زیادی روبه رو شد. این بازی تغییراتی اساسی در سری ایجاد کرد و به طرزی بی‌نظیر داستانی احساسی را روایت می‌کرد که در قلب آن رابطه‌ی استثنایی پدر و پسری کریتوس (Kratos) و آترئوس (Atreus) قرار داشت. در روایت عالی حاصل از تجربه‌ی کارگردان خلاق بازی یعنی کوری بارلاگ (Cory Barlog) و بسیاری از طرفداران امیدوار بودند تا او بسته‌های الحاقی و DLCهایی را برای گسترش داستان بازی و روایت قصه‌های بیشتر تدارک دیده باشد، با اینحال اما به نظر می‌رسد که امکان تحقق یافتن این امر زیاد نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، کوری بارلاگ در طی مصاحبه‌ی جدید خود با Kinda Funny در مورد موضوع بسته‌های الحاقی این بازی صحبت کرد که ممکن است داستانی کوتاه روایت کند و یا بازی بزرگتری مانند Uncharted: Lost Legacy باشد، صحبت کرد. او گفت که در ابتدا ایده‌ای بسیار عالی برای یک DLC داشته که به نظرش بیش از حد برای یک بسته‌ی الحاقی بزرگ و جاه‌طلبانه بوده است و می‌تواند یک بازی کاملا جدا باشد. او همچنین افزود که اعضای استودیوی Santa Monica ساخت این DLC را به دلیل بزرگی‌اش دیوانگی می‌دانستند.

به نظر می‌رسد ایده‌ها و برنامه‌های بارلاگ در نهایت برای عرضه‌ی DLC منتفی شدند و او به این نتیجه رسیده است که این بازی تجربه‌ی یک داستانی را ارائه می‌دهد که از ابتدا تا انتها کامل بوده و به غیر از مواردی همچون Photo Mode و New Game Plus که بعدا به آن اضافه شد، دیگر نیاز به مورد اصافه‌ای ندارد.

به نظر می‌رسد که هم اکنون مراحل اولیه‌ی ساخت نسخه‌ی بعدی God of War آغاز شده باشد. نظر شما در اینباره چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی بازی بعدی هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.