تماشا کنید؛ تریلر قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season منتشر شد

The Walking Dead: The Final Season

تا سومین قسمت از The Walking Dead: The Final Season به نام Broken Toys فقط کمی بیش از یک هفته فاصله داریم. برای مدتی، با توجه به تعطیل شدن Telltale Games و کنسل شدن تمام برنامه‌های آینده آن‌ها، به نظر می‌رسید که قسمت سومی در کار نخواهد بود. با تشکر از Skybound Games، استودیویی که به تازگی توسط کارگردان Walking Dead آقای رابرت کرکمن (Robert Kirkman) تأسیس شده، پا پیش گذاشت تا با تیمی از توسعه دهندگان که اکثراً همان کارمندان سابق Telltale هستند فصل آخر را به پایان برساند.به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، کمی پیش ار شروع سال نو میلادی تاریخ عرضه‌ی قسمت سوم مشخص شد و حالا Skybound تریلر جدیدی منتشر کرده. میتوانید آن را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD
نمایش به صورت تمام صفحه

اینطور که پیداست کلمنتاین قرار است در این قسمت وارد نیمه‌ی تاریک خود شود. از طرف دیگر، فردی که در آخر ویدئو می‌بینیم همان لی از فصل اول است؟ فکر می‌کنیم این بخش فقط یک گذر از خاطرات گذشته یا یک رویا باشد ولی با اینحال امیدواریم بتوانیم ببینیم که لی با صحبت کلمنتاین را سر عقل می‌آورد.

The Walking Dead: The Final Season تا اینجای کار که عملکرد موفقی داشته، در واقع آنقدر خوب که توانسته وارد لیست بهترین بازی‌های ماجراجویی 2018 وب‌سایت Wccftech شود! خلاصه‌ای از نقد این سایت درمورد قسمت اول را مشاهده می‌کنید؛

"فصل آخر The Walking Dead پس از مدت‌ها یکی از بهترین کارهای Telltale Games محسوب می‌شود. با مهارتی مثال زدنی گروهی از شخصیت‌های دوست داشتنی جدید را معرفی می‌کند، اجازه می‌دهد کور سوی امیدی داشته باشید و سپس تمام آن را به خاک و خون می‌کشد. از اتفاقاتی که ممکن است برای کلمنتاین و AJ بیافتد می‌ترسم ولی نمیتوانم ادامه آن را تجربه نکنم… فصل آخر از همین حالا مرا کاملاً جذب خود کرده."

قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season در 25 دی ماه برای PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. نسخه‌ی PC در انحصار Epic Games Store قرار دارد.