نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Silent Hills PT که توسط طرفداران ساخته شده منتشر شد + پشتیبانی از VR

Silent Hills PT UE4 Fan Remake

مدتی پیش به دنبال جدایی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) از Konami عنوان Silent Hills کنسل شد. طراح افسانه‌ای بازی و کارگردان خلاق گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) که وی نیز دستی در پروژه داشت، همکاری خود را با کوجیما در Death Stranding ادامه می‌دهد ولی هیچ نشانی از نسخه‌ی بعدی یکی از محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌هایی ویدئویی موجود نیست.

پس از معرفی بازی، Konami یک دموی کوتاه قابل بازی به نام PT منتشر کرد که به بازیکنان اجازه میداد ناخنکی به تجربه‌ی کامل Silent Hills بزنند. PT دیگر برای دانلود در دسترس نیست ولی اکنون راه دیگری برای لذت بردن از آن روی PC پیدا شده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، چندی پیش، نسخه‌ای تحت عنوان the PT Unreal Engine fan remake (بازسازی PT روی انجین Unreal توسط هواداران) برای دانلود در دسترس قرار گرفته. این نسخه شامل دموی کامل می‌شود و یک سری تغییرات نیز در سکانس‌های پایانی ایجاد شده که لذت بخشی آن را اندکی بیشتر می‌کند.

برای مدت بیش از 9 ماه Unreal PT در دست توسعه قرار داشته که شروع کار روی آن در آپریل 2018 (فروردین) آغاز و در ژانویه 2019 (دی) به اتمام رسیده. بافت‌ها، مُدل‌ها، انیمیشن‌ها، گیم‌پلی و کدها از ابتدا ساخته شده‌اند (جزئیات بیشتر را میتوانید در ادامه مشاهده کنید).

مشخصات/ فنی

اجرا: بازی بهینه سازی شده؛ اگرچه، درصورتی که قدرت GPU پائین‌تری دارید، گزینه‌های گرافیکی وجود دارند تا به اجرا شدن بهتر بازی کمک کنند.

حداقل مشخصاتی که روی آن آزمایش شده:

CPU: مدل i3-7100U نسل هفتم با Intel HD 620

GPU: Integrated

RAM: 8GB DDR4

با خاموش کردن گزینه‌یHQ SSR ، با این مختصات رزولوشن 35% و فریم ریت تقریبی 30fps به دست آمد.

نکته‌های گیم‌پلی

کنترلرهای پشتیبانی شده: موس + کیبورد، کنترلرهای Playstation و Xbox، کنترلرهای حرکتی VR.

موارد اضافی: گیم‌پلی تقریباً مشابه به نسخه‌ی اصلی می‌باشد. بزرگ‌ترین تفاوت ایجاد شده در انتهای بازی است که اندکی تغییر پیدا کرده تا به اتمام رساندنش را یکپارچه‌تر کند. کنترل بازی همینطور که در آن پیشروی می‌کنید توضیح داده می‌شود ولی اگر در هرجای بازی گیر کردید دو فایل متنی (text) در مسیر اصلی قرار داده شده، یکی که نحوه‌ی کنترل را نشان می‌دهد، دیگری که راهنمایی برای به اتمام رساندن بازی است.

بازسازی PT برای اینکه تجربه‌ی جامع‌تری باشد از VR نیز پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر را میتوانید در وب‌سایت رسمی این نسخه‌ی remake مشاهده کنید.