جید ریموند به عنوان شخصیت سال دنیای گیم انتخاب شد

Jade

به گزارش پردیس‌گیم،قرار است جید ریموند (Jade Raymond) از سوی هیئت داوران جشنواره‌ی ویژه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک جایزه شخصیت سال را دریافت کند.

از وی که به عنوان بنیان‌گذار Ubisoft Toronto نام برده می‌شود، سابقه‌ای طولانی در صنعت گیم وجود دارد. او به عنوان طراح در تولید بازی‌های The Sims ،Tom Clancy’s Splinter Cell ،Watch Dogs و Assassin’s Creed نقش داشته است. همچنین او مدتی در استودیو Sony Online Entertainment مشغول به کار بوده است.

حال هیئت داوران اعلام کرده‌اند که جید ریموند در ماه آینده در مراسمی جایزه‌ی اندرو یون افسانه‌ای (Andrew Yoon Legend) را به پاس خدمات و کمکی که برای این صنعت انجام داده، دریافت می‌کند. به این ترتیب او تبدیل به اولین زنی می‌شود که این جایزه را دریافت می‌کند. در گذشته نیز کسانی از جمله تاد هاوارد، ریچارد گریوت، رالف بائر و شرکت Rockstar Games این جایزه را دریافت کرده‌اند.

وی که اخیرا مدیر EA Motive بود و هدایت آن را برعهده داشت، بعد از جدایی خود از این استودیو اعلام کرد که روی یک پروژه محرمانه مشغول به کار است که با توجه به سابقه‌ی درخشان او، می‌توان انتظار موفقیت بالایی را برای این پروژه در نظر گرفت.

مراسم New York Video Game Awards 2019 قرار است در تاریخ ۲ بهمن در نیویورک برگزار شود.