آنالیزگران: بازی جدید BioShock در سال 2020 عرضه خواهد شد

BioShock: Infinite وضعیت سری و آینده آن را مبهم ترسیم کرد و ما هیچ نشانه‌ای از آینده این فرنچایز در دست نداریم. بخش داستانی تمامی BioShockها به طرز استادانه‌ای طراحی شده‌اند و پیچش‌های عجیب و غریب در این سری بازیکنان را به وجود می‌آورد اما آیا ادامه این سری در دست ساخت قرار دارد؟ آیا باز هم قرار است شاهد داستانی هیجان‌انگیز و منحصر به فرد باشیم؟ مرحله بعدی چیست؟ ظاهراََ باید در سال جاری منتظر یک رونمایی کامل از نسخه بعدی BioShock باشیم. حداقل "مایکل پکتر"، آنالیزگر مشهور، اینچنین فکر می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، امروز یک گزارش اساسی در GameIndustry.biz منتشر شد که در آن تعدادی از آنالیزگران مشهور حدس‌هایی در رابطه با عرضه بازی‌های بزرگ در سال 2019 ارائه می‌دهند. با توجه به اعلانات پکتر، شرکت‌ Rockstar یک رونمایی در سال 2019 انجام خواهد داد و عنوانی از سری BioShock رونمایی خواهد شد که البته هر دوی این بازی‌ها برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده‌اند.

پکتر در این باره گفت:

"من فکر می‌کنم در سال جاری خبرهایی از بازی جدید BioShock و عنوانی از سوی Rockstar خواهیم شنید که البته هر دو در سال 2020 منتشر خواهند شد. شرکت از Borderlands نیز رونمایی خواهد کرد البته شاید تا قبل از انتشار این مقاله نیز این اتفاق رخ دهد."

ما قبلاََ از این راز با خبر شده بودیم که پروژه جدید BioShock با اسم رمز Project Parkside در دست توسعه و تولید قرار دارد. با توجه به گزارشات این بازی توسط تیم Hangar 13 توسعه خواهد یافت، اگرچه این استودیو چندی پیش تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج کرد و نتوانست بازی آخر خود یعنی Mafia III را به بالاترین سطح ممکن برساند و با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شد.

همچنین در نوامبر گذشته شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن BioShock جدید توسط Obisidian Entertainment منتشر شد که البته بعداََ مشخص شد این شایعه از پایه و اساس اشتباه است و Obsidian بر روی بازی جدید خود یعنی The Outer Worlds کار می‌کند.

در این میان خالق سری BioShock،"کن لواین"، بر روی بازی خود کار می‌کند که در حال حاضر قابل اجرا نیز می‌باشد و برای اطرفیان خود آن را تست کرده است. البته باید بدانید که احتمالا پروژه جدید او به بزرگی BioShock نخواهد بود و لواین در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود از این پس بر روی بازی‌های کوچک و مستقل کار می‌کند.

پکتر در بررسی‌های اخیر خود در رابطه با Ubisoft همچنین اعلام کرده بود، اولین عنوان AAA اصلی Ubisoft در سال 2019 بازی چندنفره آنلاین دزد دریایی Skulls and Bones خواهد بود که سال گذشته از آن رونمایی شد اما Splinter Cell و پس از آن Watch Dogs 3 یکی پس از دیگری از بازی‌هایی خواهند بود که انتظارشان را داریم و در نهایت با نسخه جدید Rainbow Six نیز پرونده بسته خواهد شد.

در حال حاضر می‌توانید BioShock: The Collection را بر روی PC،PS4 و Xbox One تجربه کنید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا پیشبینی پکتر به واقعیت خواهد پیوست و در سال 2020 شاهد BioShock جدید خواهیم بود؟