بازی The Last Night با مشکلات حقوقی و مالی فراوانی مواجه شده است

به گزارش پردیس گیم و نقل از Pcgamer، این بازی پلتفرمر و Openworld که The Last Night نام دارد،‌ با مشکلات فراوان مالی و حقوقی مواجه شده است و سازندگان آن دنبال راهی برا جمع‌آوری پول جهت توسعه بازی هستند.

به گفته Soret در توئیتر،‌ بازی قرار بود در سال 2018 منتشر‌ گردد اما با تاخیر مواجه شد. همچنین تیم سازنده بازی مجبور شد تا نمایش تریلر بازی در مراسم The Game Awards را نیز لغو کند. همچنین وی اشاره کرد که درباره مشکلات پیش آمده نمی تواند حرفی بزند و از کسانی که علاقه مند به سرمایه‌گذاری بر روی این بازی هستند درخواست همکاری کرد. در ادامه توییت وی و ترجمه آن را خواهیم دید:

ترجمه‌ی توئیت:‌

"‌ فراز و نشیب‌های 2018:

– اعضای تیم دوبرابر شدند.

– در مرکز لندن یک استودیوی دوست داشتنی دست و پا کردیم.

– بودجه بازی افزایش قابل توجهی داشت.

– کدهای معماری مورد نیاز بازی توسعه پیدا کردند.

– تکنیک‌های گرافیکی شگفت انگیز دیگری را توسعه دادیم.

و در آپدیت پست:

– به مشکلات فراوان مالی و حقوفی برخوردیم.

– تریلر جدید بازی لغو شد.

– در حال جمع آوری پول هستیم و از این ایمیل در تماس باشید."

از این بازی در سال گذشته رونمایی شد و "Soret" قول داد که بازی به اندازی بازی Flashback که در سال 1992 منشتر شد،‌سینمایی و ماجرایی باشد. از زمان رونمایی بازی،‌ 186 هزار کاربر آن را در قسمت Wishlist در شبکه steam قرار داده‌اند.

در صفحه استیم بازی به داستان آن اشاره شده است و ماجرا به این قرار است که "‌charlie" یک شهروند درجه دوم شهر است که در میان شهروندان دیگر به ماجراجویی می‌پردازد. تاریخ انتشار بازی نیز نامشخص است. در پایان، درصورت تمایل دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.