گزارش: درآمد 800 میلیون دلاری Pokemon Go در 2018

به لطف محتوای جدیدی که استودیوی Ninatic به طور مداوم برای Pokemon Go عرضه کرد، 2018 برای این بازی سال موفقیت آمیزی بود.

به گزارش پردیس گیم و نقل از Gamespot، درآمد Pokemon Go در سال 2018، 795 میلیون دلار قلمداد می‌شود که نسبت به سال 2017، 35 درصد افزایش یافته است. بازیکنان آمریکایی سهم عمده این در آمد ،با خرج کردن چیزی حدود 262 میلیون دلار، و بعد از آن ژاپنی ها، با خرج کردن 239 میلیون دلار،‌ را تشکیل می‌دهند.

همچنین درآمد روزانه بازی نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این بازی روزانه چیزی حدود 2.2 میلیون دلار برای سازنده سود داشته است. همچنین در ماه دسامبر،‌ کاربران گوگل‌پلی و اپ‌استور،‌چیزی حدود 75 میلیون دلار برای بازی خرج کرده‌اند. این رقم در سال گذشته 57.2 میلیون دلار بوده است.

این افزایش درآمد را می‌توان به علت معرفی Pokemon ها و ویژگی‌های جدید بازی دانست که سازنده آن‌ها را در سال 2018 برای بازی معرفی کرد. همچنین در سال 2018،‌ ماهانه مناسبت های جدیدی برای بازی رونمایی می‌شد که شما در آن ها می‌توانستید به آیتم‌های نادر بازی دست پیدا کنید.

همچنین سازنده یک ویژگی جدیدی از بازی را معرفی کرد که در آن راه رفتن معمولی شما نیز محاسبه خواهد شد و دسترسی به آیتم‌های جدید را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

این استودیو بازی جدیدی در ساخت دارد که برگرفته از Harry Potter می‌باشد،‌ Harry Potter: Wizards Unite قرار بود که در سال 2018 منتشر گردد اما تاریخ انتشار آن به زمانی در 2019 انتقال یافت.