ماد جدید Dark Souls همه چیز را نوسازی کرده و محتویات بازی را دو برابر می‌کند

Dark Souls Remasterd

Dark Souls: Daughters of Ash نام یک ماد بسیار بزرگ است که با هدف پیاده سازی بازی با سیستم جدید پیشروی، مأموریت‌های جدید، آیتم‌های جدید و دشمنان تازه مدت زیادی در دست تولید قرار داشته است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از pcgamesn، سازنده‌ی آن Grimrukh می‌گوید این ماد "تقریباً دو برابر محتویات بیشتری نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی" دارد و باید چند مرتبه آن را تجربه کنید تا تمام قسمت‌هایی که برای ارائه دارد را ببینید.

اگر میخواهید در سال جدید دوباره به سراغ Dark Souls بروید، میتوایند Daughters of Ash را در Nexus Mods بیابید. این ماد درحال حاضر فقط با نسخه‌ی اصلی Prepare to Die سازگار است ولی در ادامه‌ی همین سال شاهد ورژن Dark Souls: Remastered نیر خواهیم بود.

به بازی موارد بزرگی مثل مدل شخصیت‌ها و تغییرات در نقشه اضافه نمی‌شود، در اصل تمامی گزینه‌های اضافه شده در Daughters of Ash با ترکیب دوباره‌ی محتویات خود بازی از جمله مواردی که از بازی اصلی حذف شده‌اند ساخته شده و فقط نحوه‌ی ترکیب آن متفاوت است. این موارد شامل مبارزه با باس‌هایی جدید می‌شود که با توجه به سیستم مبارزاتی بازی ساخته شده‌اند "و طراحی اکثر آن‌ها به جای اینکه صرفاً سختی بازی را بیشتر سازد، به منظور گسترش گیم‌پلی بوده."

این ماد از سال 2017 در دست ساخت بوده و Grimrukh می‌گوید "بیشتر از هزار ساعت کار" نیاز داشته تا به امروز و زمان منتشر شدن برسد.

همچنین میتوانید دوباره نگاهی به Prepare to Die Again داشته باشید، حالتی که با اهدافی مشابه همین چند هفته پیش عرضه شد. سری بازی‌های Souls اکثراً درمورد اکتشاف هستند و فرصت برگشتن به DS1 با زاویه دیدی تازه می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.