Sekiro: Shadows Die Twice از ESRB طبقه‌بندی سنی “بزرگسالان” دریافت کرد

رده بندی‌های ESRB هر از چند گاهی میتوانند قابل توجه باشند، برخی اوقات بازی‌ها، پورت‌ها یا عرضه‌های فیزیکی عناوین مختلف را پیش از ابلاغ رسمی لو می‌دهند. به علاوه، توضیحاتی که برای هر عنوان نوشته می‌شود، در برخی مواقع میتواند سرنخی از محتویاتی که بازیکنان میتوانند انتظارش را داشته باشند مشخص نمیاد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، عنوان Sekiro: Shadows Die Twice که با همکاری FromSoftware و Activision در دست توسعه قرار دارد به تازگی توسط ESRB درجه‌بندی سنی دریافت کرده و با اینکه این طبقه‌بندی از ابتدا نیز قابل پیش‌بینی بوده، توضیحات مربوط به علت این انتخاب ایده‌ی بهتری درباره‌ی عناصر موجود در بازی ارائه می‌دهد.

اگر خودتان نتوانستید حدس بزنید، بله، Sekiro: Shadows Die Twice درجه‌بندی سنی "بزرگسالان" را توسط ESRB دریافت کرد. از زمان منتشر شدن تریلر رونمایی این عنوان در The Game Awards 2017 قابل پیش‌بینی بود که مسیر کاری FromSoftware با توسعه‌ی بازی‌هایی با حضور شخصیت‌های هولناک یا زمینه‌های وحشت‌آور در این محصول جدید نیز ادامه پیدا می‌کند.

تنها سه مورد از محتویات Sekiro: Shadows Die Twice در بخش توضیحات آمده که شامل خون‌ریزی و کشتار و خشونت می‌شود. هیچ اشاره‌ای به خریدهای داخل برنامه‌ای نشده که مهر تأییدی بر ادعای توسعه‌دهندگان درمورد نبود این گزینه در بازی نهایی می‌باشد.

همچنین به شکل خلاصه‌ اشاراتی به یک سری خشونت و کات‌سین‌هایی که پیش‌تر از آن پرده‌بردای نشده صورت گرفته که چاقو خوردن وحشیانه‌ی افراد از جمله یک کودک را نشان می‌دهد. میتوانید خلاصه‌ی کامل توضیحات بابت این درجه بندی سنی را در ادامه مشاهده کنید؛

"این عنوان یک بازی اکشن – ماجراجویی است که طی آن بازیکنان نقش یک شینوبی (نینجا) در مأموریتی برای نجات ارباب ربوده شده‌ی خود در ژاپن باستانی را به عهده می‌گیرند. بازیکنان از شمشیر و بازوی مصنوعی برای مبارزه با گروه دشمنان خود و شیاطین فراطبیعی در نبردهای آتشین استفاده می‌کنند. در حین کشته شدن دشمنان پاشیدگی‌های خون بزرگی روی می‌دهد؛ برخی حملات شامل بریدن سر و یا قطع عضو می‌شوند. کات‌سین‌ها خشونت بیشتری را در خود جای می‌دهند: مردی که توسط شمشیری که از سینه‌ش عبور می‌کند به دیوار میخکوب می‌شود؛ کودکی که خارج از چارچوب تصویر مورد ضربت چاقو قرار می‌گیرد."

Sekiro: Shadows Die Twice درحال حاضر قرار است برای PS4، PC و Xbox One در 2 فروردین 98 عرضه شودو رتبه‌بندی سنی ESRB هم این تاریخ را تأیید می‌کند.

اگر Sekiro: Shadows Die Twice نظرتان را به خود جلب نکرده، FromSoftware هنوز دو عنوان معرفی نشده دارد که میتوانید به آن‌ها امیدوار باشید. متأسفانه، با توجه به معذرت‌خواهی میزاکی بابت پیش آمدن حدس و گمان‌های مختلف به خاطر پیدا شدن ایستر اگ‌های Bloodborne در Déraciné، بعید است هیچکدام از این پروژه‌ها مربوط به Bloodborne 2 باشند.