BioWare جزئیات جدیدی را از دموی Anthem منتشر کرد

Anthem

حالا که وارد سال جدید شده‌ایم، احتمالات زیادی در دنیای گیمینگ انتظارمان را می‌کشد. ولی یک مورد قطعی است، طرفداران BioWare قرار است کلی خوش بگذرانند.

این خوش گذرانی به این دلیل است که فقط چند هفته تا عرضه‌ی دموی Anthem فاصله داریم، ماجراجویی بزرگ جدیدی که در این فوریه از راه می‌رسد. و درحالی که توسعه دهندگان هنوز جزئیات دقیقی از مواردی که میتوانیم انتظار داشته باشیم مشخص نکرده‌اند، مایکل گمبل (Michael Gamble) یک سری سرنخ‌ها برایمان درمیان گذاشته. به گزارش پردیس گیم و به نقل ازcomicbook ، احتمالاً بخواهید برنامه‌ی خود را از الان خالی کنید، چون حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

برخی طرفداران از آقای گمبل جزئیات خواسته‌اند و بر اساس جواب ایشان در توئیتر چیزهایی که میتوانیم انتظارش را داشته باشیم از این قرار است؛

اول از همه، قرار است در بازی سیستم ارتقاء بندی داشته باشیم، اگرچه سطح نهایی به احتمال زیاد بین 10 تا 15 خواهد بود. متأسفانه، میزان پیشروی در نسخه‌ی دمو به بازی نهایی راه نخواهد یافت. میتوانید متن دقیق توئیت را اینجا مشاهده کند.

تا جایی که مربوط به دمو می‌شود، کارهایی که در این نسخه میتوانید انجام دهید، اندکی محدود هستند. گمبل توضیح داد که چندین مأموریت قابل دسترسی خواهند بود، همینطور یک قلعه (stronghold) به نام Fort Tarsis که میتوانید کنترل آن را به عهده بگیرید و بخش‌هایی از گیمپلی قسمت سینگل پلیر داخل بازی مربوط به همین ناحیه می‌شود.

محض جلب رضایت، مقداری "بازی آزاد" نیز داخل نسخه‌ی دمو گنجانده شده، پس میتوانید آزادانه به گشت و گذار در دنیای این عنوان بپردازید. اگرچه، به خاطر داشته باشید، میزان پیشروی به بازی کامل منتقل نخواهد شد.

"مقدار جال توجه‌ای از موارد مختلف. مأموریت‌ها، یک دژ، اندکی Tarsis، مقداری بازی آزاد. شروع در سطح 10. هیچ پیشرفتی وارد بازی نهایی نمی‌شود."

– مایکل گمبل، دوم دی ماه 97.

این اتفاق مسلماً یک سری از طرفداران Anthem را هیجان‌زده می‌کند و بازی کامل شامل ساعت‌ها اکتشافات مختلف می‌شود و به شکل تک نفره و یا همراه با دوستانتان قابل تجربه می‌باشد. حالا سوال اصلی اینجاست که چه کسانی از پس چالش‌های این عنوان برمی‌آیند؟ میدانیم که تعداد بسیاری موتورشان را از حالا روشن کرده‌اند و این دمو به عنوان یک زمین تمرینی برایشان عمل می‌کند…

Anthem در 3 اسفند برای PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.